Antonio Carraro spa, световен лидер в производството на компактни трактори за специализирано селско стопанство, представи първия компактен трактор с хибридна задвижваща система на EIMA 2021. Засега това все още е концепция, но SRX HYBRID определено се стреми към върха, особено по отношение на устойчивост и комфорт при шофиране със същата производителност като традиционните машини.
Трактора е, оборудван с 55kW дизелов двигател (3 цилиндъра; 1861 см3 с водно охлаждане Common Rail Turbo Intercooler , комбиниран с 20kW електрически двигател за общо 75kW, равно на 102 к.с.
Antonio Carraro, нов хибриден трактор след NRMM
Разработването на нов хибриден двигател за компактните трактори Antonio Carraro е част от енерго спестяващите проекти в сектора на NRMM „Непътни мобилни машини“. Проектът поставя като стратегическа цел намаляването на вредните емисии, посочено като мандат от Националния план за възстановяване и устойчивост на PNRR и призивите от следващото поколение на Европейската общност.
За техниците от отдела за изследвания и развитие на AC, които работеха в сътрудничество с Ecothea (стартиране на Politecnico di Torino, специализирано в проектиране и прототипи на електрически превозни средства за приложения в селскостопански машини), Става въпрос за изграждане на компактен трактор с хибридна технология, като се започне от най-сложния модел в гамата на Antonio Carraro: изодиаметрична, реверсивна, шарнирна рама, като се вземе предвид ДНК, типична за компактните трактори, предназначени за специализирано земеделие. Превозни средства задължително проектирани с малки, пъргави и удобни размери.
В допълнение към гореспоменатите цели за екологична устойчивост и функционалност в съответствие с ендотермичните модели, SRX Hybrid с дизелов/електрически двигател също има за цел да намали разхода на гориво и разходите за поддръжка; и шумови емисии. Всичко в комбинация с пълен електрически режим на работа в затворени среди (навеси, оранжерии, конюшни и др.)
Antonio Carraro задвижваща система от ново поколение
Структурата на хибридно-електрическата система, замислена от сътрудничеството между Antonio Carraro и Ecothea, позволява на първо място да се използва максимално наличната мощност на дизелов двигател, комбиниран с електрическо задвижване, гарантирайки непрекъснато сцепление при работа с ВОМ с цялото оборудване и при транспорт с ремарке.
Този тип решение, поради сложността и поради ограничените пространства, които характеризират специализирания трактор, поставя проекта на най-високите иновативни нива дори по отношение на хибридните конструкции в автомобилния сектор. Общата пикова мощност всъщност може да достигне тази на най-мощните конфигурации от настоящата гама на Antonio Carraro. Връзката между двата дизелови задвижващи агрегата и електрическия тягов двигател-генератор се управлява от електронно управление на мощността, специално разработено за този тип машини. Безпрецедентната конструкция на трансмисията с вмъкване на електрически двигател между дизеловия двигател и скоростната кутия е създадена с индустриален патент на ACHybrid.
Както всички трактори Antonio Carraro, компактната конфигурация и разпределението на теглото дори при наличието на хибридно задвижване, гарантира максимална стабилност на хибридния трактор дори и в най-неравния терен, винаги в резултат "оборудван" и безопасен, поддържайки радиус на завиване повишаващ пъргавината, типична за компактните машини.
Силно забележима е рационалността на таблото за управление, което е оборудвано с LCD екран в арматурното табло, така че операторът лесно да следи всички технически данни, включително консумацията на електроенергия и специален екран за управление на презареждането. Забележими са и детайлите на LED фаровете от последно поколение.
Източник на материала : https://www.trattoriweb.com
Извлечено на 26.10.2021 г.
10/20/2021 di Redazione